حدادعادل اظهارات منتسب به وی در رسانه​های خارجی را تکذیب کرد/موج دروغ​پردازی علیه من آغاز شده است حدادعادل اظهارات منتسب به وی در رسانه​های خارجی را تکذیب کرد/موج دروغ​پردازی علیه من آغاز شده است
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

حدادعادل اظهارات منتسب به وی در رسانه​های خارجی را تکذیب کرد/موج دروغ​پردازی علیه من آغاز شده است

مجلس - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه اصلا در جمع هادیان سپاه حضور نداشته و سخنرانی نکرده است، اظهارات منتسب به وی در رسانه​های خارجی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاين، غلامعلي حدادعادل در نطق امروز خود گفت: اين روزها در آستانه انتخابات، از سوي برخي محافلي که غالبا از خارج از کشور هدايت مي​شوند، موج دروغ پردازي برنامه​ريزي شده​اي عليه من آغاز شده است. در برخي رسانه​هاي خارجي اظهاراتي از سوي من در جمع هاديان سپاه گفته شده که قويا آن تکذيب مي​کنم. من اصلا در چنين جمعي حضور نداشته و سخنراني نکرده​ام. حرف​هايي که به نقل از من راجع به امام گفته شده است، به هيچ وجه صحت ندارد.
او نطق خود را با تبريک دهه فجر آغاز کرد و از اشعار اقبال لاهوري درباره قيام مردم ايران عليه نظام طاغوت ياد کرد مبني بر اينکه «مي​رسد مردي که زنجير غلامان بگسلد».
وي در ادامه به کساني که بر اساس سکولاريسم به پيروي از غرب، دم از جدايي دين از سياست مي زنند؛ گفت: جامعه ما بر پايه دين اداره مي​شود و مردم ما دين مدارند. از اين رو اين تقاضاهاي آنها، خلاف مردم سالاري و رويه مرسوم و معمول در ايران است و برخلاف ادعاي دموکراسي​خواهانه آنهاست. چرا که مردم ما دين​مدارند.
به گفته اين عضو فراکسيون اصولگرايان، نسخه​اي که غرب براي ايران تجويز مي​کند همان نسخه​اي است که براي مسيحيت در اروپا تجويز کرده است که دين در کليسا زنداني شده و پاپ در واتيکان محبوس است.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         مردم ما در جنگ تحميلي که توطئه​اي جهاني عليه نظام ما بود، از جان گذشتند اما از جمهوري اسلامي نگذشتند.
·         خدا را شکر مي کنيم که نعمت استقلال را به ما ارزاني داشت و نعمت آزادي و احساس خود باوري و تاثير گذاري در اداره کشو را به ما بخشيد. خدا را شکر مي​کنيم که چراغ بيداري اسلامي را به دست ملت ايران در جهان اسلام برافروخت.
·         روز جمعه که رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را در تهران اقامه کردند، نه فقط ميليون​ها مردم تهران چشم به دهان ايشان دوخته بودند که عموم مردم ايران با تن و جسم و جان خويش در آن نماز حضور داشتند. مسلمانان بيدار دل و بپاخاسته از سراسر جهان اسلام دل به آن سخنان دوخته بودند. چرا که حرف دل آنها را رهبري ما صادقانه و شجاعانه به زبان آوردند.
·         در چنين وضعي عصبانيت قدرت​هاي سلطه گر از ملت ايران و دشمني​شان با رهبر انقلاب بيشتر مي​شود. هر ديکتاتوري که سقوط مي کند و هر انتخاباتي که با پيروزي اسلام گرايان به سرانجا مي​رسد آتش خشم آمريکاييان را بيشتر مي کند و طبيعي است که بر تحريم​ها و تهديدهايشان مي افزايند. اما ملت ما قدر نظام را مي داند.
·         ملت با بصيرت ما در راهپيمايي باشکوه 22 بهمن شرکت کرده و 20 روز بعد پاي صندوق​هاي راي انتخابات مجلس نهم حضور مي​يابند و به نداي رهبر عزيز خود که خواستار حضور دشمن شکن مردم هستند، پاسخ مي​دهند.




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید